سئو و دیجیتال مارکتینگ

فعال سازی فروش: ۹ ابزار برای تقویت بهره وری تیم شما

متخصصان فروش که امروز کار می کنند می دانند که مشتریان هنگام اتخاذ تصمیمات خرید ، به تحقیقات آنلاین اعتماد می کنند و ترجیح می دهند به صورت آنلاین تحقیق کنند. برای آن دسته از فروشندگانی که در آنجا چشم انداز و مشتریانشان فعال هستند – در سیستم عامل های دیجیتال – ۱۰٪ گزارش می دهند که حداقل ۵ معامله را از طریق واسطه بسته اند.

دیجیتال

در حالی که تاکتیک های بسیاری وجود دارد که می تواند به این معامله مهم کمک کند ، ابزارهای فروش امکان فروش در کار روزانه خود را به فروشندگان کمک می کنند و در ذهن مردم مهم قرار می گیرند – مشتریان.

در این مقاله ، ما به ۹ ابزار می پردازیم که می توانند به تیم فروش شما کمک کنند تا تصمیم گیرندگان کلیدی را مورد هدف قرار دهند و اطلاعات حیاتی را برای تبدیل چشم انداز به مشتری وفادار بدست آورند.

چرا اصلاً از ابزار استفاده می کنیم؟

در ارتباط ماندن با تیم فروش خود و اطمینان از داشتن اطمینان محکم در بازار ، برای موفقیت بسیار مهم است. با این حال ، می توان گفت راحت تر از آنچه انجام می شود. تجزیه و تحلیل تعامل مشتری و پرورش گیاهان می تواند زمان زیادی را از دست بدهد ، اما ابزارهایی در خارج وجود دارد که می تواند این مشاغل را بسیار ساده تر و مؤثرتر کند.

ابزارهای فروش امکان فروش حرفه ای به متخصصان فروش این امکان را می دهد تا از فن آوری و فرآیندهای جدید استفاده کنند تا بهره وری و تعامل آنها با مشتریان و خریداران آینده افزایش یابد. درنهایت ، این ابزارها با افزایش نرخ بسته شدن بخش فروش می توانند منجر به افزایش درآمد شرکت شوند.

در حالی که ابزار و برنامه های زیادی در بازار وجود دارد ، آنچه در زیر می آید ۹ مورد از بهترین ها به دسته های زیر تقسیم می شوند:

     

  • پیگیری ایمیل
  •  

  • ابزارهای زمانبندی و یادآوری انتصابها
  •  

  • ادغام گردش کار
  •  

  • اتوماسیون و ردیابی
  •  

  • ایجاد محتوا

پیگیری ایمیل

SideKick

Sidekick افزونه ای از HubSpot است که به کاربران امکان می دهد لحظه ای دقیق که شخصی ایمیل را باز می کند را ببینند. این کمک می کند تا سردرگمی موجود در بازاریابی ایمیل را کاهش داده و به سؤال مهم “آیا این افراد حتی ایمیل های من را نیز می خوانند؟” پاسخ می دهد. “با استفاده از این ابزار ، فروشنده می داند که آیا و چه زمان نامه هایی خوانده می شود.

از ویژگی های این برنامه می توان به ردیابی پیشرفته و اعلان های خواندن فوری اشاره کرد. از مزایای این نوع دید و ردیابی ، برقراری ارتباط بهتر با مشتری و کاهش تلاش های غیر مولد است زیرا فروشنده می داند کدام نوع ایمیل ها نتایج مثبتی را کسب می کنند و از آنها سود می برند.

MixMax

مشابه SideKick ، ​​Mix Max به کاربران این امکان را می دهد تا بعد از ارسال آنها ، ببینند که چه ایمیلهایی با ایمیل شما انجام می دهند. این ابزار همچنین به شما امکان می دهد قالب های ایمیل برای انواع عملکردهای تجاری ایجاد کنید. علاوه بر این ، MixMax معیارهایی را برای ایمیل نشان می دهد تا نشان دهد چه زمان و در صورت باز شدن ایمیل ها ، چند بار ، چند بار به آنها پاسخ داده می شود و غیره.

همه این ویژگی ها نتیجه ای بسیار محکم به تلاشهای بازاریابی ایمیل فروشنده شما ارائه می دهد و می تواند به آنها کمک کند تا به راحتی ببینند کدام روش و پیام رسانی را پرداخت می کنند و کدام یک را کنار بگذارید.

متوسط ​​کارمندان در هفته ۱۳ ساعت را صرفاً در ایمیل ها می گذرانند ، به این معنی که ۲۸٪ هفته کاری از طریق ایمیل انجام می شود – Attentiv

برنامه زمانبندی و یادآوری ها

تقویم

تقویم یک برنامه زمانبندی ملاقات ساده است که از طرفین درگیر در یک جلسه بهره می برد – برنامه ریز و شرکت کننده. به طور سنتی ، برنامه ریزی یک جلسه ، به ویژه از طریق ایمیل یک فرایند وقت گیر است که به موجب آن هر یک از طرفین بلوک های زمانی احتمالی را به جلو و عقب می فرستد تا سرانجام تاریخ و ساعت برطرف شود.

برنامه ریزی

این ابزار به فروشندگان اجازه می دهد تا در دسترس خود را در یک خراب کردن خودکار بارگذاری کنند و سپس پیوند Calendly را در ایمیل یا مستقیماً روی وب سایت جاسازی کنند. دریافت کنندگان می توانند بر روی لینک کلیک کرده و بلوک زمانی موجود برای جلسه خود را انتخاب کنند ، همه بدون نیاز به مشارکت در عقب و جلو معمولی.

ویژگی های Calendly فراوان است و شامل ادغام با محبوب ترین برنامه های تقویم (Google ، چشم انداز ، آفیس ۳۶۵ و غیره) ، کنترل پویا از زمان و زمان برنامه ریزی قرار ملاقات ها ، گزینه های برنامه ریزی انعطاف پذیر ، هوش منطقه زمانی و توانایی بودن می باشد. مورد استفاده افراد ، تیمها و ادارات به طور یکسان است.

FollowupCC

این ابزار ویژگی های یک ردیاب ایمیل و یک برنامه زمان بندی را ترکیب می کند. FollowupCC به کاربران امکان می دهد لیست های مخاطب را با یادداشت ها و بینش های اضافی سفارشی کنند ، و اطمینان می دهد که اطلاعات مهم در مورد مشتریان همیشه در دسترس است. علاوه بر این ، یادآوری می شود برای هر تعداد کار و ایمیل که قرار است به مخاطبین انتخاب شده خود بروید ، تنظیم کنید.

مانند برخی دیگر از برنامه های ذکر شده ، FollowupCC به فروشنده اجازه می دهد تا ببیند چه مخاطبین در حال باز کردن ایمیل هستند و اگر گیرنده نمی تواند یک ایمیل باز نکند ، می توان پاسخ های خودکار خودکار ایمیل ارسال کرد تا ارسال شود. همه این ویژگی ها منجر به یک سیستم مدیریت ساده و لاغر می شود ،در وقت و هزینه تیم خود صرفه جویی می کنید

ادغام گردش کار

ToutApp

ToutApp یک سیستم ادغام گردش کار است که امکان انجام کارزارهای ایمیل سفارشی و بازخورد و ردیابی دقیق در هر مرحله از فرآیند را فراهم می کند. این امر به فروشندگان این امکان را می دهد تا ببینند که مشتری و مشتری چه موقع مشغول جذب ایمیل ، پیوندها و اسناد وب سایت هستند.

کمپین های فروش خودکار نیز می توانند با قالب ها و مطالب یکپارچه تنظیم شوند تا حداکثر تلاش های فروش را به حداکثر برساند. این برنامه دارای ویژگی های تقویم یکپارچه است ، بنابراین می توانید جلساتی را با مشتری های آینده نگر و موجود رزرو کنید. ابزارهای گزارش شده با قابلیت های منحصر به فرد به فروشندگان این امکان را می دهند تا تماس ها ، ایمیل ها ، رویدادهای تقویم و داده های CRM را تجزیه و تحلیل کنند تا گزارش ها و بینش های سفارشی ایجاد کنند.

همه این ویژگی ها منجر به این می شود که یک تیم فروش بتواند تلاش های فروش را به طور دقیق مدیریت کند و پیش بینی کند و باعث افزایش بهره وری و سودآوری شود.

اتوماسیون و ردیابی

تخته پرونده

Fileboard ابزارهای نامزدی فروش پایان برای همه سطوح یک عملیات فروش ، از مدیران حساب و مدیران گرفته تا تکرار فروش را فراهم می کند. نمایندگان فروش می توانند از Fileboard برای تولید اطلاعات دقیق ، ردیابی ایمیل و گردش کار مبتنی بر حساب استفاده کنند.

فروشندگان همچنین می توانند ایمیل ها را ردیابی کرده و به راحتی جلسه با مشتریان بالقوه و موجود را برنامه ریزی کنند. در حالی که مدیران فروش به راحتی می توانند عملکرد را بر اساس فعالیت فروش واقعی پیش بینی کنند. نتیجه این ابزارها یک بستر فروش کارآمدتر و سودآور است.

فعال کردن

Act-On ، یک راه حل بازاریابی خودکار مبتنی بر ابر ، بینش باورنکردنی در مورد یکی از مراحل مهم یک کمپین بازاریابی موفق – اندازه گیری نتایج – ارائه می دهد. با استفاده از این بستر ، فروشندگان و بازاریابان می توانند به راحتی تمام مراحل تجربه مشتری را مدیریت و بهینه سازی کرده و با نسبت دادن هزینه به درآمد ، بازده سرمایه گذاری خود را ببینند.

سرمایه گذاری

فعالیتهای هر چشم انداز را می توان از مشارکت اولیه تا فروش بسته ردیابی کرد و گزارش های دقیق و سطح بالا را می توان برای هر کمپین فروش ایجاد کرد. از مزایای این سطح بینش ، مبارزات باهوش تر ، کارآمدتر و سودآورتر است.

باهوش

Venentive

Venntive به کاربران این امکان را می دهد تا تجارب بازاریابی ایجاد کنند که منحصر به فرد برای هر مشتری باشد. این پلت فرم ابزارهایی را برای همه چیز از بازاریابی ورودی به ابزارهای الکترونیکی خودکار فراهم می کند. این ویژگی ها عبارتند از: توانایی کسب امتیاز ، ایجاد وب سایت های تجارت الکترونیکی ، مدیریت بازاریابی ورودی ، پیش بینی کمپین های فروش ، مدیریت پروژه ها و سپس تجزیه و تحلیل تلاش های فروش برای تصمیم گیری های مربوط به تبلیغات آینده

ایجاد محتوا

۶۰٪ از مردم الهام می گیرند که پس از مطالعه مطالب مربوط به آن ، به جستجوی محصول بپردازند – Curata

Bloomfire

استفاده از فناوری هوش مصنوعی Bloomfire به سازمانها کمک می کند تا در زمان مناسب ، محتوای مناسب را به کاربران مناسب ارائه دهند. این نرم افزار با ترکیب TextRank و PageRank ، اثر انگشتی با محتوای دیجیتالی ایجاد می کند. “

برای رهبران فروش ، می تواند با ارائه محتوا که می تواند به آنها در یادگیری سریع از طریق فیلم ها یا ارائه های فروش کمک کند ، سریعتر به تکرارهای جدید کمک کند. در حالی که فروشندگان می توانند از بینشهایی در مورد محتوای ارائه شده از طریق برنامه برای چشم اندازها و مشارکت برای دستیابی به بینش عملی بهره مند شوند. همچنین قابل تنظیم است و با Salesforce یکپارچه شده است.

برای تیم های فروش کمبود ابزارهای فعال سازی در بازار وجود ندارد و هرکدام قابلیت های مختلفی دارند. مهمترین کار آنها برای کار در تیم و شرکت شما تحقیق در مورد هر یک است تا ببینید کدام یک برای فروشندگان و سیستم های شما بهترین عملکرد خواهد داشت.

قسمت عالی در مورد این ابزارها این است که اکثر این برنامه ها دموی رایگان ارائه می دهند ، بنابراین می توانید قبل از خرید برنامه ها را امتحان کنید تا ببینید که آیا نیازهای شما متناسب است. در هر صورت ، مسلح کردن تیم فروش خود با این نوع ابزارها می تواند کمپین های فروش مولد و سودآور و فروشندگان کارآمد و درگیر باشد.

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت