سئو و دیجیتال مارکتینگ

نحوه فروش دوره های آنلاین با موفقیت

با افزایش تقاضا برای گزینه های یادگیری انعطاف پذیر در عصر مدرن ، دانشجویان آینده نگر از دسترسی بیشتری به آموزش از طریق دستگاه های دیجیتالی مانند لپ تاپ ، تبلت و حتی تلفن ها برخوردار هستند.

دانشجو

مؤسسات آموزش و پرورش که می توانند این خواسته ها را تطبیق داده و پاسخ دهند ، سود بسیاری دارند و می توانند از تحول طبیعی صنعت سود ببرند تا به عنوان پیشرو در زمینه دوره های آنلاین تبدیل شوند.

بازار یادگیری الکترونیکی رشد چشمگیری داشته است و در سالهای اخیر بالغ بر ۱۶۵ میلیارد دلار است. یادگیری نحوه فروش موثر آنها کاری است که همه ارائه دهندگان آموزش و پرورش باید زمان لازم را برای انجام آن داشته باشند.

دلار

با این حال ، اول ، ما باید درک کنیم که چرا این ایده خوبی است که آنها را به عنوان بخشی از پیشنهاد آموزشی خود ارائه دهید

۳ دلیل مربیان باید دوره های آنلاین ارائه دهند

در منظر دیجیتالی پر سرعت ، نیاز مبرمی به ارتقاء وجود دارد ، زیرا کمبود مهارت دیجیتالی بسیاری از متخصصان شاغل را احساس غرض و آمادگی برای انجام کمکهای چشمگیر در دنیای کار مدرن کرده است.

دیجیتال

در حالی که برخی از شرکت ها برای به کارگیری نیروی کار خود سرمایه گذاری می کنند ، بسیاری از افراد به دنبال استخدام فارغ التحصیلان جدیدتر هستند که در حال حاضر مجهز به مهارت دیجیتالی مورد نیاز بسیاری از موقعیت های جدید هستند.

سرمایه گذاری

در نتیجه ، متخصصان شاغل برای ورود مجدد به آموزش باید وقت و هزینه لازم را پیدا کنند. آموزش آنلاین در حال تبدیل شدن به یک هنجار است و به همین دلیل افراد بیشتری برای کسب شایستگی در مشاغل ایده آل خود ، آن مسیر را طی می کنند.

در اینجا سه ​​دلیل مهم برای پاسخگویی مؤسسات آموزش و پرورش به تغییر بازار وجود دارد.

۱ ٫ مؤسسات آموزش و پرورش می توانند اعتبار خاصی را ایجاد کنند

یادگیری آنلاین تعداد بیشماری از مزایای دانشجویان مدرن را شامل می شود ، از جمله برنامه یادگیری انعطاف پذیر و هزینه های پایین تر دوره. آنها دوره ای می خواهند که بتواند نیازهای آنها را تأمین کند و به آنها اجازه می دهد با سرعت خودشان درس بخوانند.

ارائه دهندگان آموزش و پرورش می توانند با تهیه کلاس های آنلاین بیشتر به جای دوره های سنتی مبتنی بر کلاس ، هزینه های مربوط به کارکنان و نگهداری ساختمان را کاهش دهند. همچنین ، با پر کردن مطالبه این دانش آموزان جدید ، مدارس می توانند برای یادگیری آنلاین اعتبار ایجاد کنند.

دانش آموز

۲ ٫ در عصر دیجیتال رقابت باقی بماند

از اواخر قرن گذشته ، بسیاری از دانشکده ها برنامه درسی خود را ارتقا داده اند تا گزینه هایی را انتخاب کنند که مربوط به چهره متغیر صنعت مدرن باشد.

آموزگاران که به دانشجویان آینده نگر فرصت تحصیل در یک منطقه تخصصی – مانند دیجیتال – به صورت آنلاین را ندارند ، احتمالاً برای ارائه دهندگان آموزش و پرورش که انجام می دهند نادیده گرفته می شوند.

دانش آموزان بیشتری به دنبال راحتی تحصیل به دلخواه خود ، استفاده از دستگاه هایی که با آنها آشنا هستند ، هستند و بنابراین مزایای ارائه دوره های آنلاین به دلیل حذف آنها نیست.

دوره های آنلاین همیشه انعطاف پذیر تر از سایرین خواهند بود ، بنابراین مهم است که در صورت رقابت در سالهای آینده ، گزینه های یادگیری آنلاین را بفروشید.

۳ ٫ دانشجویان بیشتری را جذب کنید

حرکت با اوقات فراغت و پاسخگویی به تقاضای جمعیت جوانتر و دیجیتال ، نه تنها به ارائه دهندگان آموزش کمک می کند تا از رقابتی بمانند بلکه به رشد آنها کمک می کند.

با پیشرفت کسب و کار شما برای یادگیری آنلاین شهرت بیشتری پیدا می کند ، دانش آموزان بیشتری نیز خواهند آمد که این امر جمعیت متنوعی را ایجاد خواهد کرد. از آنجا ، با آمادگی بیشتر دانشکده و مهارت در ارائه آموزش آنلاین ، کیفیت دوره ها افزایش می یابد.

چگونه مؤسسات آموزشی می توانند بطور مؤثر بفروشند

قبل از اینکه یک موسسه بتواند پاداش فروش دوره های آنلاین را به دست آورد ، آنها فقط باید چگونگی فروش موثر آنها را بفهمند.

اگر دانشکده شما برای ارائه چنین خدماتی مجهز نیست ، برخی از مقدمات لازم برای ایجاد و فروش دوره های آنلاین که یک ROI قابل قبول ارائه می دهند ، لازم است.

بیایید ۴ گام اساسی برای فروش موفقیت آمیز دوره های آنلاین را در نظر بگیریم.

۱ Aud مخاطبان خود را تعریف کنید

مانند هر مشاغل تجاری ، بسیار مهم است که بدانید چه کسی سعی در فروش محصول را دارید. گزینه های آموزش آنلاین گسترده و متنوع است ، بنابراین اگر موسسه شما موفق به فروش دوره ها شود ، درک این مسئله که مشتریان شما در چه کسانی هستند ، بسیار مهم است.

برای تعریف مخاطب خود ، ایجاد personas مخاطب را در نظر بگیرید. ترسیم مشخصات دقیق مشتری ایده آل ، علائم و نقاط درد به شما کمک می کند تا آنها را پیدا کنید.

پس از این ، شما می توانید مخاطبان خود را بیشتر به بخش های مختلف افرادی که علاقه مند به خرید یک دوره آنلاین هستند ، در نظر بگیرید.

هنگامی که شما مخاطبان مخاطب واضح و مشخصی داشته باشید ، می توانید به دنبال یک گزاره ارزشمند باشید. این باید منعکس کننده نیازهای مشتری ایده آل شما باشد و ارزش منحصر به فردی را که دوره شما به آنها ارائه می دهد را شامل شود.

چه چیزی باعث می شود دوره شما بهتر از سایر ارائه دهندگان آموزش باشد؟

۲ ٫ از رقابت تمایز قایل شوید

ارائه دهندگان آموزش آنلاین هنگام تلاش برای فروش دوره های خود با موانع زیادی روبرو هستند. یکی از بزرگترین چالش هارقابت آنهاست

با افزایش سرعت این صنعت ، پیدا کردن راه هایی برای تمایز شرکت شما از رقبا ، اهمیت بیشتری پیدا می کند. برای رسیدن به مزیت رقبای خود ، به دنبال انجام موارد زیر با دوره های آنلاین خود باشید:

     

  • آنها را با دقت آزمایش کنید. اجازه ندهید که یک دوره عالی از تجربه کاربر ضعیف رنج ببرد. طرح را امتحان کنید و به دنبال نقص و نقاطی باشید که می تواند در هر منطقه پیشرفت داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که تعلیماتی که شما ارائه می دهید مستقیماً به نیاز مخاطبان شما تأمین می شود. برای کمال تلاش کنید و وقتی بازخورد و توصیفات مثبتی را دریافت می کنید ، از اینها برای جلب اعتبار بیشتر استفاده کنید.
  •  

  • از یک طراحی حرفه ای استفاده کنید. هر چیز دیگری آماتور به نظر می رسد و مانند این رفتار خواهد شد. آموزش کلاس بالا سزاوار یک طراحی حرفه ای نرم و صاف است که جذاب و لذت بخش باشد
     
  • آن را دوستانه با تلفن همراه کنید. بسته به سن دانش آموزان ، ممکن است در تلفن های هوشمند ، تبلت ها یا لپ تاپ ها کاربر داشته باشید. دوره های آنلاین شما باید در مورد دستگاه های مختلف پاسخگو باشند ، بدون در نظر گرفتن بستر های نرم افزاری ، امکان برقراری ارتباط آسان و دسترسی آسان.

۳ ٫ قیمت آن را صحیح کنید

تعیین قیمت یک دوره آنلاین می تواند مشکل باشد ، زیرا نمی خواهید خود را کوتاه بفروشید و مشتری را مانع نکنید.

هزینه های تولید دوره و عامل را در کلیه هزینه های اضافی مربوط به رسیدن دوره به نقطه فروش در نظر بگیرید.

به رقبا و آنچه در دوره های مشابه ارائه می دهند ، نگاه کنید و فقط به آنچه ارائه می دهید ، و به چه کسانی فکر کنید.

هنگامی که گزینه ها را وزن می کنید ، باید بتوانید تقاضای دوره خود را تخمین زده و قیمتی را تعیین کنید که نشان دهنده ارزش مواد باشد.

۴ ٫ هدف از پاسخگویی به نیازهای دانشجویان مدرن است

ظهور یادگیری الکترونیکی با وسواس امروزی دیجیتال از نزدیک در هم تنیده است. مردم انتظار دارند تجربه یادگیری آنها لذت بخش ، جذاب و حتی سرگرم کننده باشد – دقیقاً مانند برنامه ها و بازی های رایانه ای.

یادگیری آنلاین نباید فقط یک مدرس باشد که یادداشت های ویدئویی را می آموزد. کلاسها باید تعامل و مشارکت گروهی را تشویق کنند و باعث احساس جامعه و کار تیمی در طول دوره شوند.

یکی از راه های انجام این کار ، استفاده از انشعاب است که یک تجربه شخصی تر را ایجاد می کند و به دانش آموزان اجازه می دهد تا در نحوه یادگیری آنها کنترل بیشتری داشته باشند.

روش دیگر شکستن آموزش به بخش های اندازه نیش است که به کاربران تلفن همراه فرصتی برای یادگیری در حرکت می دهد. دانش آموزان می توانند در حین رفت و آمد و یا در هنگام استراحت ناهار درسها را تکمیل کنند ، و این باعث می شود که در هنگام کار شغل تمام وقت ، تحصیل آنلاین داشته باشید.

بسیاری از دانش آموزانی که وارد آموزش آنلاین می شوند ، بزرگسالان در مشاغل کار هستند. برخلاف دانش آموزان تازه در دبیرستان ، فراگیران بالغ تمایل ذاتی به چالش کشیدن دارند. آنها فرصتی برای اثبات خود می خواهند و بنابراین آموزش آنلاین شما باید این فرصت را به آنها ارائه دهد.

بازاریابی آنلاین برای موفقیت ضروری است

در حالی که نیاز به بازاریابی آنلاین نباید جای تعجب داشته باشد ، می تواند برای بسیاری از افراد در تلاش برای فروش دوره های آنلاین یک مانع باشد. در حالی که ارائه دهندگان آموزش و پرورش اغلب می توانند گزینه های آنلاین عالی برای زبان آموزان بزرگسال ایجاد کنند ، همیشه در بازاریابی آنها مهارت ندارند.

اگر این دوره موفقیت آمیز باشد ، باید آگاهی از برند را بسازید و از طریق همان رسانه هایی که در آن تحصیل می کنند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

مهمتر از همه و مهمتر از همه ، شرکت شما باید یک وب سایت اختصاصی داشته باشد که صرفاً روی فروش دوره متمرکز باشد. این به عنوان یک فروشگاه آنلاین عمل می کند ، و به دانشجویان بالقوه اطلاعات مورد نیاز قبل از خرید را ارائه می دهد.

علاوه بر این ، داشتن صفحات اطلاعاتی در این دوره و پیشینه شما فرصت هایی را برای بازاریابی محتوا و بهینه سازی موتور جستجو فراهم می کند. این به نوبه خود به ترافیک اعم از ارگانیک و از طریق تبلیغات پولی کمک خواهد کرد.

از طریق وبلاگ نویسی و بازاریابی رسانه های اجتماعی ، می توانید رتبه بندی جستجوی ارگانیک را تقویت کرده و یک حضور آنلاین قوی ایجاد کنید که به برند و محصولات شما اعتماد کند.

به اشتراک گذاشتن مطالب معتبر از منابع محترم در صنعت یادگیری الکترونیکی همچنان به ایجاد شهرت شما و جذب مشتریان بیشتر به دوره های شما ادامه خواهد داد.

در آخر ، پیگیری با افرادی که دوره های آنلاین شما را خریداری می کنند ، مهم است. بازخورد به شما کمک می کند تا دوره ها را بهبود بخشید و نظرات ارزشمندی کسب کنید.

از آنجا که بازار آموزش و پرورش همچنان رقابتی تر می شود و دانش آموزان خواهان بیشتر از یادگیری خود و هم موسساتی هستند که به آنها آموزش می دهند ، ارائه مجموعه ای از دوره های آنلاین در زمینه های تخصصی تقاضا کمک می کند تا وارد بازارهای جدید و رشد درآمد شوید.

از امروز شروع کنید تا به یک مزیت رقابتی دست پیدا کنید و دانش و مهارت هایی را که دانش آموزان می خواهند و به آنها احتیاج دارید ارائه دهید.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

استوری مرتبطs

چگونه یادگیری آنلاین می تواند عملکرد علمی را بهبود بخشد

مهارت های دیجیتال
تحصیلات
مربیان

۷ دلیل استفاده از ریزآموزش در آموزش عالی

مهارت های دیجیتال
تحصیلات
مربیان

چه مؤسسات آموزشی می توانند برای حفظ ارتباط در عصر دیجیتال انجام دهند؟

بازاریابی دیجیتال
تحول دیجیتال
آموزش