سئو و دیجیتال مارکتینگ

۱۷ نوع پست هایی که دیگر نمی توانید تبلیغ کنید در فیس بوک

فیس بوک در حال کاهش انواع قالب های تبلیغاتی است که برند شما می تواند تبلیغ کند. در تلاش برای اثربخش تر کردن تبلیغات فیس بوک ، این شرکت در تاریخ ۱۵ سپتامبر اعلام کرد که محدودیت هایی را اعمال می کند. این محدودیت ها باعث می شود تا برندها بتوانند هر پستی را که در صفحاتشان منتشر شده است ، به سایت خود بپردازند و به فیس بوک بپردازند تا آنها را با “تقویت” آنها در اخبارشان تبلیغ کنند. اکنون ، فیس بوک در مورد آنچه که پست های تبلیغی را شامل می شود ، خاص تر است. در این مقاله ، به قالبهای تبلیغاتی که بازنشسته شده اند می پردازیم و کارهایی که می توانید برای پیشروی انجام دهید ، چیست.

پست تقویت شده چیست؟

چند سال بعد ، “تبلیغ پست” به “Boost Post” تبدیل شد و بیشتر تصفیه شد. از آنجا که در طی چند سال گذشته دسترسی ارگانیک فیس بوک در حال کاهش است ، بسیاری از دارندگان صفحه به “Boost Post” روی می آورند تا پیام های خود را در مقابل مخاطبان خود دریافت کنند. دو گزینه اصلی برای افزایش پست وجود دارد: بازدید از وب سایت رانندگی یا درگیری رانندگی: واکنش ها ، نظرات و اشتراک ها.

گزینه های هدف فیس بوک:

     

  1. > افرادی که صفحه شما را دوست دارند – همه طرفداران موجود شما را هدف قرار می دهند
  2.  

  3. > افرادی که صفحه شما و دوستانشان را دوست دارند – همه طرفداران موجود و دوستانشان را هدف قرار می دهند

هر دو گروه آگهی را می توان برای هدف قرار دادن افراد بر اساس مکان بهینه کرد. یا ، می توانید بر اساس موقعیت ، سن ، جنس و علایق ، مخاطبان جدید ایجاد کنید.

اگرچه شما می می توانید علاقه های خاصی را برای هدف قرار دادن با پست های تقویت شده انتخاب کنید ، انتخاب های هدف گذاری همچنان نسبتاً محدود هستند. شما نمی توانید برای رسیدن به افرادی که به هر دو علاقه A و علاقه B دارند ، از هدف گذاری دقیق استفاده کنید ، استفاده کنید و نمی توانید طرفداران صفحه یا مخاطبان سفارشی خود را از دیدن پست خود حذف یا مستثنی کنید.

در Facebook چه می گذرد؟

در طی تماس اخیر این شرکت ، مدیر عامل شرکت Facebook ، Sheryl Sandberg بارها و بارها بر این نتایج کسب و کار تأکید کرد و Jyotika Prasad مدیر محصول فیسبوک در بیانیه ایمیل به Marketing Land ، این رویکرد را تکرار می کند و اظهار داشت: “ما می خواهیم کسب و کارها از محصولات تبلیغاتی فیس بوک استفاده کنند. آنها بهترین فرصت برای دستیابی به اهداف شغلی خود ، و حذف این گزینه های افزایش غیراخلاقی ، پیچیدگی را کاهش داده و به آنها کمک می کنند تا محصولات مناسبی را برای به دست آوردن بهترین نتیجه کسب کنند. “

مهلت ۱۵ سپتامبر مرگ ۱۷ نوع پست از جمله:

     

  1. افزایش سهم محصولات فروشگاه ها
  2.  

  3. اشتراک گذاری صفحه فروشگاه ، سپس داستان را تقویت می کند
  4.  

  5. تقویت یک check-in در نقشه ، رستوران یا یک شهر
  6.  

  7. افزایش سهم یک یادداشت
  8.  

  9. افزایش سهم یک نظرسنجی
  10.  

  11. تقویت توصیه های مکان
  12.  

  13. افزایش سهم لحظات فرهنگی
  14.  

  15. افزایش سهم نظرات
  16.  

  17. تقویت تغییر عکس نمایه
  18.  

  19. افزایش بارگذاری و اشتراک گذاری پرونده
  20.  

  21. تقویت یک رویداد ورزشی
  22. ورزش

     

  23. تقویت ویدیو یا تصویری که از طریق دوربین فیس بوک بارگذاری شده است
  24.  

  25. افزایش پست مربوط به حضور در یک رویداد
  26.  

  27. افزایش سهم یک لیست پخش ویدیو
  28.  

  29. تقویت وضعیت تماشای یک برنامه تلویزیونی ، فیلم یا انواع برنامه نویسی دیگر
  30.  

  31. به اشتراک گذاشتن یک پست قبلاً حمایت شده که یک برنامه ارسال شده به جدول زمانی صفحه است ، و سپس آن داستان را تقویت می کند
  32.  

  33. تقویت یک تأیید سیاسی

هر تبلیغی که قبل از ۱۵ سپتامبر خریداری شده باشد باعث افزایش این نوع ارسال ها بعد از ۲۹ سپتامبر خواهد شد. یک پست وبلاگ با بیان اینکه این تغییرات اعلام شده است ، “تبلیغ کنندگان به ندرت این نوع پست ها را تبلیغ می کردند ، و وقتی این کار را انجام دادند ، نتایج به اندازه نتایج با قالب های تبلیغاتی محبوب تر ما قوی نبودند.”

چه کاری می توانید انجام دهید به جلو؟

اگر در گذشته به برخی از این نوع پست های تقویت شده اعتماد کرده اید ، وقت آن است که در استراتژی تبلیغاتی Facebook خود تجدید نظر کنید. و اکنون می دانید چه نوع تبلیغاتی را که نمی توانید انجام دهید می کنید ، تعیین کنید چه چیزی برای تجارت شما کار می کند. ممکن است تصمیم بگیرید که انواع مختلفی از پست ها را تقویت کنید ، یا ممکن است تصمیم بگیرید تبلیغات فیس بوک بهینه ای را برای مخاطبان مناسب ایجاد کنید. تبلیغات بهینه شده می تواند به شما در صرفه جویی در بودجه PPC خود کمک کند و یک ROI مثبت کسب کند. ما به سه نمونه از انواع مختلف تبلیغات فیس بوک می پردازیم که به شما کمک می کنند در تبلیغ برند خود موفق باشید.

ایجاد تبلیغات موفقیت آمیز در فیس بوک

اول ، اجازه دهید نگاهی به چهار مؤلفه یک تبلیغات موفق در Facebook بپردازیم.

۱) از نظر بصری قابل توجه است . محتوای بصری در الگوریتم فیس بوک مطابقت مطلوب تری دارد و به احتمال زیاد از مطالب نوشتاری به اشتراک گذاشته می شود و به یاد می آوردورود اطمینان حاصل کنید که پست خود (اعم از تبلیغ تبلیغاتی یا منحصر به فرد در فیس بوک) حاوی تصاویری است که مخاطبان شما را برای یادگیری بیشتر دعوت می کند.

۲) مربوط به مخاطبان شماست. ارتباط مهمترین عنصر تبلیغات فیس بوک است. اگر تبلیغات شما برای مخاطبان مورد نظر شما مناسب و ارزشمند نیستند ، وقت خود را تلف می کنید ، و به احتمال زیاد شما موفقیت های زیادی را نمی بینید. هنگام ایجاد تبلیغات فیس بوک ، امتیاز مربوط به Facebook را دریافت خواهید کرد. این نمره تبلیغات شما را به روشی مشابه Ad Rank در گوگل AdWords رتبه بندی می کند. هرچه صفحه ، کپی و تصاویر مقصد شما بیشتر مرتبط باشد ، نمره شما بالاتر می رود – و فیس بوک مطلوب تر با تبلیغات شما رفتار می کند.

۳) USP شما را آشکار می کند. گزاره فروش منحصر به فرد شما فقط در وثیقه بازاریابی مفید نیست. همچنین می تواند در کمپین های تبلیغاتی شما کوتاه شده و مورد استفاده قرار گیرد تا سریع توضیح دهید که چرا محصول شما از رقبا بهتر است. اطمینان حاصل کنید که گزاره ارزشی شما واضح ، قانع کننده است و به همان اندازه قابل باور است.

۴) این شامل یک CTA روشن است. یک تبلیغ بصری چشمگیر است ، اما بدون تماس با اقدام (CTA) ، خریدار شما نمی داند که بعد چه کاری انجام دهید. CTA شما باید دستورالعمل های روشنی در مورد آنچه می خواهید انجام دهید ارائه دهد. به عنوان مثال ، CTA ممکن است بازدید شما به وب سایت شما ، هم اکنون خرید و یا بارگیری مطالبی باشد.

۳ نمونه آگهی های فیس بوک بر اساس نوع

شما آماده هستید شما می دانید آنچه را که دیگر نمی توانید در فیس بوک ارسال کنید و چهار عنصری که هر تبلیغ عالی در Facebook باید مطابق با بهترین شیوه ها داشته باشد. در اینجا سه ​​نمونه از نوع دوم تبلیغات در عمل آورده شده است. (* توجه داشته باشید که چندین نوع تبلیغات دیگر در فیس بوک نیز وجود دارد ، و این نمونه کوچکی از تبلیغات است که به اثبات رسیده است.)

۱) تبلیغ ویدیوی فیس بوک

تبلیغات ویدیویی در خبرنامه کاربر کاملاً بزرگ ظاهر می شوند و بلافاصله توجه کاربر را به خود جلب می کنند. و با میلیاردها فیلم در روز در Facebook مشاهده می شود ، دلیلی وجود دارد که اگر قبلاً این قالب را برای برند خود امتحان نکردید.

یک مثال عالی از کی جواهرسازان:

چرا این کار می کند:

     

  • در سال ۲۰۱۶ ، ۸۵٪ از فیلم ها در فیس بوک بدون صدا مشاهده شدند. این آگهی به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به روشن کردن حجم ، آنچه را که سریع اتفاق می افتد را بفهمد.
  •  

  • این تبلیغ برای جذب لایک صفحه تنظیم شده است. این یک CTA واضح است که “صفحه” این مارک را دوست دارد. “
  •  

  • در سطح عاطفی با کاربر در ارتباط است.

ایجاد تبلیغات ویدیویی خود::

ابتدا نیازهای تبلیغ ویدیوی فیس بوک را از جمله طول و اندازه فیلم درک کنید. ویدئویی بسازید که محصول یا خدمات شما را در کمترین زمان ممکن نمایش دهد و مستقیماً در زیر این دستورالعمل ها را در مدیر تبلیغات فیس بوک بارگذاری کنید. اگر پست ویدیویی خود را تقویت می کنید ، به سادگی عادی منتشر کنید و به “انتشار” ضربه بزنید.

۲ ٫ تبلیغات محلی

تبلیغات محلی برای مشاغلی کار می کند که می خواهند ترافیک پای فیزیکی را به سمت مکان خود سوق دهند. هدف قرار دادن کاربران محلی می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند ، به ویژه هنگامی که در شعاع مسافت پیموده شده خاصی از فروشگاه خود هدف قرار می دهید. برای ایجاد علاقه ، یک رویداد ایجاد کنید و چند روز قبل آگهی خود را اجرا کنید.

چرا این کار می کند:

     

  • CTA واضح است. این یک روش آسان برای یافتن فروشگاه های محلی Ugg به کاربر می دهد.
  •  

  • کپی سرگرم کننده است ، “راه بروید ، جست و خیز شوید یا پرش کنید” و آدرس مشخصی را در بر می گیرد.
  •  

  • تصویر برای آگهی مناسب است.

ایجاد تبلیغ محلی خود:

کپی ، تصاویر و CTA را انتخاب کنید. گزینه های CTA عبارتند از: صفحه “مانند” ، مسیرها را دریافت کنید ، اکنون با آن تماس بگیرید ، پیام ارسال کنید ، اطلاعات بیشتری کسب کنید یا ذخیره کنید (مکان). تعیین کنید که کدام نوع CTA به شما در به حداکثر رساندن رسیدن به برند شما کمک می کند.

۳ ٫ پست تقویت شده

ما در مورد انواع پست هایی که قابل افزایش نیست صحبت کرده ایم ، اما یک پست عالی که به نظر می رسد چیست؟ پست تقویت شده زیر از Bustle ، یکی از مقاله های آن را تبلیغ می کند.

چرا این کار می کند:

     

  • بیشتر کاربران اینترنت با آرم Amazon Prime آشنا هستند ، اما در چراغ های نئون در نمایشگر پنجره نیستند. با تغییر کارها ، پست برای مدت زمان طولانی تر توجه کاربر را به خود جلب می کند و او را به این سوال می رساند که چه تفاوتی وجود دارد.
  •  

  • مردم عاشق آمازون هستند (و خرید در آمازون) که باعث می شود کنجکاو شویم که بدانیم کدام یک از محصولات شگفت انگیز آن “درخشان” تلقی می شود.
  •  

  • یک فراخوانی واضح برای انجام کسب اطلاعات بیشتر با خواندن مقاله وجود دارد.

رسانه های اجتماعی لازم نیست مشکل باشد. برای اطلاعات بیشتر در اینجا با ما همراه باشید و حتماً ما را بخوانیدوبلاگ “۵ گرایش رسانه های اجتماعی برای آماده سازی شما برای سال ۲۰۱۸” برای آماده سازی خود برای بزرگترین تغییرات رسانه های اجتماعی سال آینده.