بهترین مکان برای سفر خارجی در زمستان [حتما ببینید!]

لیستی از بهترین کشورها برای سفر در زمستان

برخی ترجیح می دهند مکانهای گرم و آفتابی را برای سفرهای زمستانی خود انتخاب کنند و برخی ترجیح می دهند زمستان را در ورزشهای زمستانی یا گشت و گذار در مناطق سردسیر بگذرانند. سلیقه ها متفاوت است و هرکسی شهر یا کشوری را برای سفر در زمستان انتخاب می کند.

در این مقاله ما متنوع ترین ، جذاب ترین و بهترین کشورها را برای سفرهای زمستانی ارائه می دهیم. کشورهایی که با توجه به همه موارد می توانند کاندیدای اصلی سفر زمستانی شما باشند.

تایلند و پوکت، مقصدی داغ برای سفرهای زمستانی

 

از هر کسی که دستی در سفرهای خارجی دارد و یکی دو پیراهن بیشتر از بقیه پاره کرده باشد بپرسید که به کدام کشور خارجی سفر کنم، قطعا یکی از گزینه ها تایلند و جذاب ترین شهر آن پوکت خواهد بود. البته اگر از جذابیت شهرهای دیگر این کشور بگذریم، پوکت یکی از بهترین مکان ها برای سفرهای زمستانی است.

پوکت که به مروارید دریای آندامان معروف است ، داغ است زیرا مقصدی جذاب و منحصر به فرد برای سفرهای زمستانی است و این بدان معنا نیست که در این شهر خواهید سوخت. البته برای کمی آفتاب سوختگی آماده باشید.

هتل های منحصر به فرد و دیدنی ، ساحل بی عیب و نقص ، درختان گرمسیری که از این شهر لذت می برند ، دمای زمستان ۳۰ درجه ، افراد خونگرم و رستوران های زیبای این شهر ، همه اینها به جذابیت این شهر و این کشور افزوده و پوکت تایلند را ساخته اند یکی از بهترین کشورها برای سفرهای زمستانی. البته سفر به تایلند در زمستان می تواند کمی بیشتر از سایر فصول برای شما هزینه داشته باشد ، اما شک نکنید که سفری شگفت انگیز را تجربه خواهید کرد.

اگر می خواهید پرواز مستقیم به پوکت تایلند رزرو کنید ، می توانید بلیط خود را از طریق صفحه رزرو پروازهای خارجی در وب سایت سامتیک تهیه کنید.

آلمان و برلین، در جمع زیباترین مقاصد زمستانی

اگر می خواهید زمستان را زیر آفتاب گرم و جذاب در سواحل بگذرانید و بر روی شن های داغ قدم بزنید و صدای دریا را بشنوید ، آلمان را فراموش کنید. اما اگر به دنبال جذاب ترین کشور زمستانی هستید ، آلمان و برلین را از دست ندهید. آلمان و به ویژه شهر برلین در لیست بهترین کشورها برای سفرهای زمستانی قرار دارد زیرا علیرغم هوای سرد جاذبه های زمستانی خود را دارد.

بازارهای زیبای کریسمس در شهرهای مختلف ، گالری ها و موزه های زیبا ، پارک تیرگارتن و هزاران دیدنی دیگر از جاذبه های زمستانی آلمان و شهر برلین است.

آلمان و برلین، در جمع زیباترین مقاصد زمستانی

جاذبه های دیگری در سایر نقاط آلمان وجود دارد که باید در سفر زمستانی خود از آنها دیدن کنید. یکی از این مکان ها قلعه شوان اشتاین در تپه باواریا است. این قلعه تاریخی در زمستان واقعاً دیدنی است. علاوه بر این ، امکانات اسکی در تپه باواریا در این منطقه موجود است و همچنین می توانید روی اسکی در این منطقه حساب کنید.

ایتالیا، رم، ونیز، متفاوت ترین مقاصد سفری زمستانی!

برخی تصور می کنند که در زمستان حتماً باید به مکانی دور از برف و سرما سفر کنید ، اما اگر قصد سفر به مکانی را دارید که می توانید زیبایی زمستان را از منظر دیگری مشاهده کنید ، ایتالیا و شهرهای روم و ونیز بهترین مکان ها برای سفرهای زمستانی شهر زیبای ونیز در زمستان زیبا است و شهر رم جاذبه هایی مانند کولوسئوم و انجمن رومی را برای زیبایی های زمستانی خود کنار گذاشته است. تجربه پاستای داغ در زمستان رم از دیگر جذابیت های سفر به ایتالیا است.

ایتالیا، رم، ونیز، همه چیز برای سفر زمستان مهیاست

بهترین سفر زمستانی را در دبی  امارات تجربه کنید!

دمای هوا در دبی امارات در زمستان بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد است. این آب و هوا برای زمستان ایده آل است. سواحل زیبای دبی ، رستوران های دبی ، شب های بیابانی و جاذبه های گردشگری این شهر زمینه را برای سفری جذاب فراهم می کند. بنابراین اطلاعات خود را در مقاله راهنمای دبی پر کنید!

یکی از بهترین مقاصد زمستانی: امارات، دبی

اندلس و سویا، شهرهای جذاب اسپانیا برای سفر در زمستان

یکی دیگر از جاذبه هایی که می توانید در زمستان از آن دیدن کنید شهرهای اندلس و سویا در اسپانیا هستند. برخی از نقاط شهر در نزدیکی قاره آفریقا واقع شده اند که باعث نرم شدن این شهر در زمستان می شود. آب و هوای خوب و دیدنی های زیاد این شهر را در زمستان به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است.

آنچه اندلس را به یک شهر جالب تبدیل می کند تفاوت آب و هوا در مناطق مختلف اندلس است. در برخی از نقاط شهر مناطق ساحلی را خواهید دید و در منطقه ای دیگر قله های کوه را ملاقات خواهید کرد. علاوه بر جاذبه های زیادی که می توانید در اندلس تجربه کنید ، وجود بسیاری از آثار تاریخی و حتی وجود گونه های جانوری شگفت انگیز در سراسر شهر ، اندلس را به شهر همه چیز تبدیل می کند.

اندلس و سویا، شهرهای جذاب اسپانیا برای سفر در زمستان

یکی دیگر از شهرهای اسپانیا ، سویا ، با دمای آب حدود ۱۰ تا ۲۰ درجه در زمستان ، مقصد مناسبی برای سفرهای زمستانی است. این شهر به دلیل خلوت بودن در زمستان و قیمت مناسب هتل های آن زمان ، مکان مناسبی برای سفر به اسپانیا است.

البته عبور از دیدنی های این شهر مانند کلیسای سویا با معماری گوتیک و بازارهای جذاب آسان نیست.

کبک، مشهورترین مقصد زمستانی دنیا!

کانادا یکی از بهترین کشورها برای سفرهای زمستانی است. زمستان های کبک با این دمای منفی ۲۰ درجه بسیار مشهور است. این شهر علاوه بر میزبانی رویدادهای جذاب در زمستان ، زیبایی خاصی در زمستان دارد که از آن چشم پوشی نمی شود. کبک کانادا با همه زیبایی هایش در زمستان زیبایی دوچندان دارد و با گردشگری هر گردشگری را شگفت زده می کند. کافی است یک بار در فصل زمستان از این شهر دیدن کنید.

سیدنی بزرگترین شهر استرلیا

سفر به سیدنی در زمستان، تجربه آب و هوایی استوایی در دل سرما!

ضرر نمی کنید اگر کشور استرلیا را نیز در لیست بهترین کشورها برای سفر در زمستان قرار دهید. این شهر بزرگترین شهر استرلیاست. سیدنی ترکیبی از جاذبه های طبیعی و جاذبه های گردشگری تصنعی و ساختگیست. سواحل زیبای این شهر مهمترین جاذبه طبیعی و اپرای مشهور سیدنی، پل بندرگاه سیدنی و ساختمان ملکه ویکتوریا برخی از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر است. سیدنی در زمستان هوای مطبوعی دارد و علاوه بر این به دلیل وجود ایرانی های زیادی که در این شهر هستند احساس تنهایی نیز نخواهید کرد.

منبع:
سامتیک

 

 

درباره‌ی کاشان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *